Atlantica - 01.05.2002, Síða 9

Atlantica - 01.05.2002, Síða 9
Icelandair is a service company in the forefront of the airline industry. Surveys conducted amongst Icelandair passengers – a diverse group of people of various nationalities – indicate that what distin- guishes Icelandair from other airlines is its on-time performance and operational security, along with the team spirit, positive attitude and the quality of service displayed by Icelandair’s ground and air crews. Icelandair therefore takes pride in training and continuous education available for employees. Last year, Icelandair was also awarded two prizes in a contest organised by the World Airline Entertainment Association for its in-flight trailer. Icelandair measures its service performance in accordance with the European Customer Service Index (ECSI). The company has attained its target goal: a rating above 76%. This impres- sive score means Icelandair ranks right up there with the best airlines in the world. A recent survey revealed the following: Over 90% of all passengers are satisfied with the company’s service. 93% recommend Icelandair. 93% of all passengers find flight attendants well informed. 92% of all passengers find flight attendants helpful. 92% of all passengers are impressed with the cleanliness of the aircraft. 88% of all passengers would use Icelandair again if making the same trip. While we are pleased with the results of these surveys we know that maintaining a pleased customer requires constant work and attention to detail. We will continue to listen to you, our customers, to guide us towards further achievements. A T L A N T I C A 7 Sigurdur Helgason, President and CEO, Icelandair ICELANDAIR IN-FLIGHT MAGAZINE Head Office, Advertising: Iceland Review Sudurlandsbraut 12 IS-108 Reykjavík Iceland Tel. (354) 522 2000 Fax (354) 522 2022 iceland@icenews.is www.icenews.is Overseas Advertising Representatives: DENMARK: Jungersted og Brostrøm Allégade 8F DK-2000 Frederiksberg Denmark Tel. (45) 33 22 20 20 Fax (45) 33 22 99 59 SWEDEN: SAS Media AB Gävlegatan 18 B S-113 30 Stockholm Sweden Tel. (46) 8 797 03 00 Fax (46) 8 728 85 38 UK: JB Nordic Media Ltd. 20-28 Dalling Road Hammersmith London W6 0JB England Tel. (44) 181 742 6644 Fax (44) 181 563 7026 BENELUX: Media Partners Stroombaan 4 NL-1181 VX Amstelveen The Netherlands Tel. (31) 20 547 3600 Fax (31) 20 647 5121 FRANCE: Inflight Media Marketing (IMM) 63, rue Sainte-Anne F-75002 Paris - France Tel. (33) 1 42 97 95 00 Fax (33) 1 42 97 95 10 GERMANY: MP International Media Service GmbH Buchardst. 17 D-20095 Hamburg Germany Tel. (49) 4 3252 6648 Fax (49) 4 3252 6640 JAPAN: U. I. Media Service Inc. 1-22-23-306 Ebisu, Shibuya-Ku Tokyo 150 Japan Tel. (81) 3 5449 4909 Fax (81) 3 5449 4907 Dedication to Service 007 ATL 302 Sig.Helga-rm 23.4.2002 10:38 Page 7
Síða 1
Síða 2
Síða 3
Síða 4
Síða 5
Síða 6
Síða 7
Síða 8
Síða 9
Síða 10
Síða 11
Síða 12
Síða 13
Síða 14
Síða 15
Síða 16
Síða 17
Síða 18
Síða 19
Síða 20
Síða 21
Síða 22
Síða 23
Síða 24
Síða 25
Síða 26
Síða 27
Síða 28
Síða 29
Síða 30
Síða 31
Síða 32
Síða 33
Síða 34
Síða 35
Síða 36
Síða 37
Síða 38
Síða 39
Síða 40
Síða 41
Síða 42
Síða 43
Síða 44
Síða 45
Síða 46
Síða 47
Síða 48
Síða 49
Síða 50
Síða 51
Síða 52
Síða 53
Síða 54
Síða 55
Síða 56
Síða 57
Síða 58
Síða 59
Síða 60
Síða 61
Síða 62
Síða 63
Síða 64
Síða 65
Síða 66
Síða 67
Síða 68
Síða 69
Síða 70
Síða 71
Síða 72
Síða 73
Síða 74
Síða 75
Síða 76
Síða 77
Síða 78
Síða 79
Síða 80
Síða 81
Síða 82
Síða 83
Síða 84
Síða 85
Síða 86
Síða 87
Síða 88
Síða 89
Síða 90
Síða 91
Síða 92
Síða 93
Síða 94
Síða 95
Síða 96
Síða 97
Síða 98
Síða 99
Síða 100

x

Atlantica

Beinleiðis leinki

Hvis du vil linke til denne avis/magasin, skal du bruge disse links:

Link til denne avis/magasin: Atlantica
https://timarit.is/publication/1840

Link til dette eksemplar:

Link til denne side:

Link til denne artikel:

Venligst ikke link direkte til billeder eller PDfs på Timarit.is, da sådanne webadresser kan ændres uden advarsel. Brug venligst de angivne webadresser for at linke til sitet.