Fréttablaðið - 18.08.2018, Síða 49

Fréttablaðið - 18.08.2018, Síða 49
Þjónustulund, virðing fyrir þeim sem leita til Sjónarhóls og jákvætt viðmót. Eldmóður og áhugi fyrir málefnum barna með sérþarfir. Reynsla af málefnum barna með sérþarfir. Þekking á tiltækum stuðningsúrræðum og réttindum þeirra hópa sem leita til Sjónarhóls. Skipulagshæfileikar, sjálfstæði og frumkvæði í starfi. Háskólamenntun sem nýtist í starfi. Ráðgjafi óskast á Sjónarhól Sjónarhóll – ráðgjafarmiðstöð fyrir fjölskyldur barna með sérþarfir auglýsir stöðu ráðgjafa. Ráðgjöf miðar að því að gæta hagsmuna fjölskyldna barna með sérþarfir, aðstoða fjölskyldur við að finna úrræði, fá þjónustu og veita málum eftirfylgd. Stofnfélög Sjónarhóls eru: ADHD samtökin, Landssamtökin Þroskahjálp, Styrktarfélag lamaðra og fatlaðra og Umhyggja, félag til stuðnings langveikum börnum. Stofnfélögin fjögur og Sjónarhóll eru öll til húsa að Háaleitisbraut 13 í Reykjavík. Heimasíða Sjónarhóls www.sjonarholl.is. Hæfniskröfur og menntun: Um er að ræða 100% starf. Nánari upplýsingar Sigurrós Á. Gunnarsdóttir framkvæmdastjóri Sjónarhóls, í síma 535-1900. Umsóknum skal skilað á Sjónarhól – ráðgjafarmiðstöð, Háaleitisbraut 13, 108 Reykjavík eða á netfangið sigurros@sjonarholl.net fyrir 1. september nk. What you’ll need: • A Bachelor’s Degree is required or equivalent experience. • Creative and innovative personality, complemented by a way with words. • In-depth knowledge and understanding across all major social media platforms, and how each platform can be deployed in different scenarios. • Solid understanding of social media metrics, with the ability to generate, analyze and interpret data to make data-driven decisions. • Excellent verbal and written communications skills in English. • Strategically minded and goal oriented, with the ability to multi-task. • Excellent time management and project management skills, with the ability to prioritize and quickly execute high quality work. • Entrepreneurial, energetic and agile with the ability to work both independently and cross-functionally. • Technically savvy and a quick learner. • Experience with marketing automation tools and SEO. • Knowledge of photo and video editing is a plus. What you’ll do: • Manage, implement and represent the Social Media strategy and channels for NetApp Cloud, portfolio and products. • Lead, create and execute day-to-day tactical social media posts and editorial calendar for NetApp Cloud’s social media channels. • Manage cross-functional teams and outsourced resources to develop content. • Actively engage and respond on social media to increase and build personal relationships with our followers. Be proactive in finding new ways to approach and attract our audience over social channels. • Improve message, content and SEO by establishing a social listening process and reporting mechanism to proactively identify and report on trends, voice of customer, keywords, influencers, sentiment and tonality. • Create and implement social promotional plans around events, product launches and campaigns. • Document processes against measured benchmarks and report and adjust efforts to what gives best results. Visit netapp.com/iceland-jobs to apply and find out more information. Note that only applications in English will be accepted. Play a crucial role in building awareness for NetApp’s Cloud brand and supporting our Go-To-Market strategy. As a Social Media Manager for NetApp cloud data services, you are responsible for creatively promoting our products through a steady drumbeat of engagements, managing the NetApp Cloud social media channels; increasing our follower base, and supporting marketing projects in the areas of demand generation and events. You are an innovative, technically savvy, self-motivated and driven individual with a passion for success. Social Media Manager for Cloud netapp_half_page_08.4_new.indd 2 16/08/2018 13:54 1 8 -0 8 -2 0 1 8 0 4 :2 8 F B 1 0 4 s _ P 0 5 7 K .p 1 .p d f F B 1 0 4 s _ P 0 5 6 K .p 1 .p d f F B 1 0 4 s _ P 0 4 8 K .p 1 .p d f F B 1 0 4 s _ P 0 4 9 K .p 1 .p d f A u to m a tio n P la te re m a k e : 2 0 9 A -7 A 3 0 2 0 9 A -7 8 F 4 2 0 9 A -7 7 B 8 2 0 9 A -7 6 7 C 2 7 5 X 4 0 0 .0 0 1 6 B F B 1 0 4 s _ 1 7 _ 8 _ 2 0 1 8 C M Y K
Síða 1
Síða 2
Síða 3
Síða 4
Síða 5
Síða 6
Síða 7
Síða 8
Síða 9
Síða 10
Síða 11
Síða 12
Síða 13
Síða 14
Síða 15
Síða 16
Síða 17
Síða 18
Síða 19
Síða 20
Síða 21
Síða 22
Síða 23
Síða 24
Síða 25
Síða 26
Síða 27
Síða 28
Síða 29
Síða 30
Síða 31
Síða 32
Síða 33
Síða 34
Síða 35
Síða 36
Síða 37
Síða 38
Síða 39
Síða 40
Síða 41
Síða 42
Síða 43
Síða 44
Síða 45
Síða 46
Síða 47
Síða 48
Síða 49
Síða 50
Síða 51
Síða 52
Síða 53
Síða 54
Síða 55
Síða 56
Síða 57
Síða 58
Síða 59
Síða 60
Síða 61
Síða 62
Síða 63
Síða 64
Síða 65
Síða 66
Síða 67
Síða 68
Síða 69
Síða 70
Síða 71
Síða 72
Síða 73
Síða 74
Síða 75
Síða 76
Síða 77
Síða 78
Síða 79
Síða 80
Síða 81
Síða 82
Síða 83
Síða 84
Síða 85
Síða 86
Síða 87
Síða 88
Síða 89
Síða 90
Síða 91
Síða 92
Síða 93
Síða 94
Síða 95
Síða 96
Síða 97
Síða 98
Síða 99
Síða 100
Síða 101
Síða 102
Síða 103
Síða 104

x

Fréttablaðið

Beinleiðis leinki

Hvis du vil linke til denne avis/magasin, skal du bruge disse links:

Link til denne avis/magasin: Fréttablaðið
https://timarit.is/publication/108

Link til dette eksemplar:

Link til denne side:

Link til denne artikel:

Venligst ikke link direkte til billeder eller PDfs på Timarit.is, da sådanne webadresser kan ændres uden advarsel. Brug venligst de angivne webadresser for at linke til sitet.