Upp í vindinn - 01.05.2014, Qupperneq 14

Upp í vindinn - 01.05.2014, Qupperneq 14
HJÓLASTÍGUR FRÁ FLUGSTÖÐ LEIFS EIRÍKSSONAR TIL REYKJAVÍKUR Heimildir 1. Eiríkur Á. Magnússon, Guðmundur F. Úlfarsson og Hörður Bjarnason. (2014). Hjólastígur frá Flugstöð Leifs Eiríkssonar til Reykjavíkur. MS ritgerð. Háskóli íslands. 58 bls. 2. Capacent Gallup. (2012). Ferðir Ibúa höfuðborgarsvæðisins - Heildarskýrsla Október - desember 2011. Ferðavenjukönnun. Capacent Gallup. 45 bls. Sótt 14. júní 2013 af http://www.vegagerdin.is/media/ frettir-2012/4021430„Ferdavenjur_heild_310112.pdf 3. Samgönguráð. (2012). Samgönguáætlun 2011-2022 - Kynningarrit. Stefna. Vegagerðin. 82 bis. Sótt 7. júní 2013 af http://www.innanrikisraduneyti.is/media/frettir-2013/ Samgonguaaetlun_kynningarrit_vefutgafa.pdf 4. Oddný Þóra Óladóttir. (2013). Ferðaþjónusta á íslandi I tölum. Matsskýrsla. Ferðamálastofa. 21 bls. Sótt 5. júní 2013 af http://www.ferdamalastofa.is/static/files/ ferdamalastofa/talnaefni/ferdatjon_tolum_april_2013_m„ fors.pdf 5. Vegagerðin. (2001). Reykjanesbraut breikkun á milli Hafnarfjarðar og Njarðvíkur- Mat á umhverfisáhrifum. Matsskýrsla. Vegagerðin. 83 bls. Sótt 3. júní 2013 af http:// www.vegagerdin.is/vefur2.nsf/Files/Reykjanesbraut_ matsskyrsla/$file/ReykjanesbrautMatssk.pdf 6. Kolbrún Halldórsdóttir. (2003). Umferð hjólandi vegfarenda um Reykjanesbraut. Umræður á Alþingi. Sótt 12. júní 2013 af http://www.althingi.is/dba-bin/ferill.pl?ltg=130&mnr=60 7. Hjólreiðamenn segja meiri hættu á Vatnsleysuströnd. (2003, 7. ágúst). Morgunblaðið , bls. 18. 8. Kim, J.-K., Kim, S., Úlfarsson, G. F. og Porrello, L. A. (2007). Bicyclist injury severities in bicycle-motor vehicle accidents. Accident Analysis & Prevention , 39(2), 238- 251. 9. Vegagerðin. (2013). Umferðartölur 2012. Sótt 3. júní 2013 af http://www.vegagerdin.is/ vefur2.nsf/Files/Umferdartolur_2012.pdf/$file/ Umfer%C3%B0art%C3%B6lur_2012.pdf 10. VSÓ ráðgjöf. (2011). Hjólastígur umhverfis Mývatn tillaga og hagsmunir. Þróunarverkefni. Ferðamálastofa. 44 bls. Sótt 6. júní 2013 af http://www.ferdamalastofa.is/static/ research/files/hjolastigur-myvatn-skyrsla.pdf 11. Lamont, M. J. (2009). Reinventing the wheel: a definitional discussion of bicycle tourism. Journal of Sport and Tourism, 14(1), 5-23. 12. Karl Benediktsson og Davíð Stefánsson. (2012). Gæði hjólaleiða: Greiðfærni, öryggi og umhverfi. Rannsókn á gæðum hjólaleiða. Háskóli Islands. 48 bls. Sótt 3. júní 2013 af http://www.vegagerdin.is/vefur2.nsf/Files/Gaedi_ hjolaleida_greidf_orugg_umhv/$file/Gaedi_hjolaleida- greidf-orygg-umhv.pdf 13. Ferðamálastofa. (2014). Fjöldi ferðamanna: Janúar- desember 2013 samanborið við 2012. Sótt 4. júní 2013 af http://www.ferdamalastofa.is/static/files/ferdamalastofa/ tolur_utgafur/talningar/2013vs2012.xls 14. Sesselja Traustadóttir. (2012, 15. febrúar). Vilja hjólaleiðir heim í hérað. Fréttablaðið , bls. 16. 15. Malbikunarstöðin Hlaðbær Colas hf. (e.d.). Kaldblandað malbik með 100% endurunnu malbiki. Rannsóknarverkefni. Malbikunarstöðin Hlaðbær Colas. 47 bls. Sótt 15. júlí 2013 af http://www.vegagerdin.is/vefur2.nsf/Files/Kaldblandad_ malbik_m_endurunnu_malbiki/$file/Kaldblandad_ malbik_m_endurunnu_malbiki.pdf 16. Borgin verði draumaborg hjólreiða. (2012, 31. Júlí). Ruv. is. Sótt 27. júní 2013 af http://www.ruv.is/frett/borgin-verdi- draumaborg-hjolareida 17. Lög um Vegagerðina, framkvæmdastofnun samgöngumála nr. 120/2012. 18. Reykjanesbær. (2010). Aðalskipulag Reykjanesbæjar 2008-2024. Greinagerð aðalskipulags. VSÓ Ráðgjöf. 74 bls. Sótt 24. júlí 2013 af http://www.reykjanesbaer.is/files/ greinargerd—adalskipuiag-reykjanesbaejar-2008-2024- agust-2010.pdf 19. Ómar ívarsson og Þráinn Hauksson. (2009). Sveitarfélagið Vogar-Aðalskipulag 2008-2028. Greinagerð aðalskipulags. Sveitarfélagið Vogar. 123 bls. Sótt 28. desember 2013 af http://www.vogar.is/resources/ Files/193_ask-vogar-greinargerd-nov-09.pdf 20. Rio Tinto Alcan. (2005). Forstjóri og bæjarstjóri vígja hjólastíg á tvímenningshjóli. Sótt 19. ágúst 2013 af http:// www.riotintoalcan.is/?PagelD=12&NewslD=128 UWú1 •RKA í BORGARNESI I Landsvirkjun 1 KV ENGINEERING 14 I ...upp í vindinn
Qupperneq 1
Qupperneq 2
Qupperneq 3
Qupperneq 4
Qupperneq 5
Qupperneq 6
Qupperneq 7
Qupperneq 8
Qupperneq 9
Qupperneq 10
Qupperneq 11
Qupperneq 12
Qupperneq 13
Qupperneq 14
Qupperneq 15
Qupperneq 16
Qupperneq 17
Qupperneq 18
Qupperneq 19
Qupperneq 20
Qupperneq 21
Qupperneq 22
Qupperneq 23
Qupperneq 24
Qupperneq 25
Qupperneq 26
Qupperneq 27
Qupperneq 28
Qupperneq 29
Qupperneq 30
Qupperneq 31
Qupperneq 32
Qupperneq 33
Qupperneq 34
Qupperneq 35
Qupperneq 36
Qupperneq 37
Qupperneq 38
Qupperneq 39
Qupperneq 40
Qupperneq 41
Qupperneq 42
Qupperneq 43
Qupperneq 44
Qupperneq 45
Qupperneq 46
Qupperneq 47
Qupperneq 48
Qupperneq 49
Qupperneq 50
Qupperneq 51
Qupperneq 52
Qupperneq 53
Qupperneq 54
Qupperneq 55
Qupperneq 56
Qupperneq 57
Qupperneq 58
Qupperneq 59
Qupperneq 60
Qupperneq 61
Qupperneq 62
Qupperneq 63
Qupperneq 64
Qupperneq 65
Qupperneq 66
Qupperneq 67
Qupperneq 68
Qupperneq 69
Qupperneq 70
Qupperneq 71
Qupperneq 72
Qupperneq 73
Qupperneq 74
Qupperneq 75
Qupperneq 76
Qupperneq 77
Qupperneq 78
Qupperneq 79
Qupperneq 80
Qupperneq 81
Qupperneq 82
Qupperneq 83
Qupperneq 84

x

Upp í vindinn

Direct Links

Hvis du vil linke til denne avis/magasin, skal du bruge disse links:

Link til denne avis/magasin: Upp í vindinn
https://timarit.is/publication/1929

Link til dette eksemplar:

Link til denne side:

Link til denne artikel:

Venligst ikke link direkte til billeder eller PDfs på Timarit.is, da sådanne webadresser kan ændres uden advarsel. Brug venligst de angivne webadresser for at linke til sitet.